ψευδαισθήσεις..❀



Βλέπω τη βροχή, να χαράζει μονοπάτια στο παράθυρό μου, 
για να έρθει την επόμενη στιγμή, με την ίδια ορμητικότητα, 
να τα σβήσει.
Τα φύλλα χορεύουν στο ρυθμό του αέρα και εγώ κλείνω τα μάτια,
αφήνω τον ήχο της βροχής, να με μεταφέρει σ' ένα άλλο μέρος,
 σ' ένα άλλο χρόνο, όμως πάντα η ίδια βροχή...
 Είμαστε μαζί!
Δυο κορμιά αγκαλιασμένα, ανταλλάσσουν υποσχέσεις χωρίς λόγια, 
με τη βροχή το μόνο μάρτυρα. Χορεύουμε, αγκαλιαζόμαστε και
 το μόνο που με νοιάζει..η ανάσα σου στο αυτί μου.
 Ο πιο σημαντικός ήχος της καρδιάς σου, 
την ώρα που δυο κορμιά ενώνονται.
Μια βροντή με βγάζει από τη λήθη μου,
 η ψευδαίσθηση σπάει..
και εγώ πιάνω πάλι άδεια σεντόνια.

Comments

  1. Όταν η ψευδαίσθηση παίζει με τα νεύρα μας...
    τότε τα σεντόνια είναι άδεια και παγωμένα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δυστυχώς έχεις δίκιο..το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς?
      Καληνύχτα σου!!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts